Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблеми с оборотите

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Blade Покажи съобщение
    Ако изчистя, измия дебитомера хубаво има ли шанс да се влоши работата му или ефектът ще е само положителен? Защото някъде тук четох, че след миене на дебитомера дните му са преброени.
    Не пипай дебитомера! Ако винчето на газта при клапата не е отрегулирано или пипано, ще ти играят оборотите или ще са над 1000 на празен ход

    Comment


    • Изобщо недеите да бутате винтчето на клапата. Ама изобщо! Винтчето се настройва когато ТПС-а е свален. И се настройва така, че да няма луфт механизма където се захваща жилото. При затворена плътно клапа да не може да се връща още назад.
      Last edited by oem; d.m.y г., 23:01.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • Мойта що клати само на бензин ?? На газ оборотите почти не мърдат.
        Alfa Romeo 1.8 TS `98
        sigpic

        Comment


        • На газ смесообразуването става по друг път. Логично е.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • Що пък да е различно? С ГИ съм. Единствената разлика в двата случая са дюзите / газови или бензиови / и в тоя ред си мисля, че може да си прав като посочваш причина за клатенето запушени дюзи.
            Alfa Romeo 1.8 TS `98
            sigpic

            Comment


            • Първоначално публикувано от svetlastf Покажи съобщение
              Що пък да е различно? С ГИ съм. Единствената разлика в двата случая са дюзите / газови или бензиови / и в тоя ред си мисля, че може да си прав като посочваш причина за клатенето запушени дюзи.
              Що пък да не е различно? Според теб дали има някаква връзка между софтуера на Bosch Motronic M 1.5.5 и този на газовия ти инжекцион?!?

              Comment


              • Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                Що пък да не е различно? Според теб дали има някаква връзка между софтуера на Bosch Motronic M 1.5.5 и този на газовия ти инжекцион?!?
                Газовия комп копира бензиновия. Бензиновия когато работи на газ държи стабилни обороти, като премине на бензин - клати. Единствената промяна е в дюзите.
                Ламбди, тпс-та, мъпъсъта дебитомери и тънъсъта са си същите.
                Alfa Romeo 1.8 TS `98
                sigpic

                Comment


                • Първоначално публикувано от svetlastf Покажи съобщение
                  Газовия комп копира бензиновия. Бензиновия когато работи на газ държи стабилни обороти, като премине на бензин - клати. Единствената промяна е в дюзите.
                  Ламбди, тпс-та, мъпъсъта дебитомери и тънъсъта са си същите.
                  А според теб няма ли разлика в изгорелите газове от бензина и пропан-бутана? Ламбда сондата дали открива въглеродни и азотни окиси при горенето на пропан-бутан? Май не.

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                    А според теб няма ли разлика в изгорелите газове от бензина и пропан-бутана? Ламбда сондата дали открива въглеродни и азотни окиси при горенето на пропан-бутан? Май не.
                    Май не , защото тя следи за количеството "неизгорял кислород в отработените газове" и от там косвено за съдържанието на окисите които спомена. А иначе показанията и при работа на газ и бензин се различават незначително.
                    Alfa Romeo 1.8 TS `98
                    sigpic

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от svetlastf Покажи съобщение
                      Май не , защото тя следи за количеството "неизгорял кислород в отработените газове" и от там косвено за съдържанието на окисите които спомена. А иначе показанията и при работа на газ и бензин се различават незначително.
                      Тъй, незначително ...
                      Събери няколко незначителни причини и ще се получи едно значително следствие.

                      1.Ламбда -
                      2.Дебитомер
                      3.Бензинови дюзи, замърсени от регулярната им работа
                      4.Замърсена дроселова клапа
                      5.МПХ с нормално износване
                      6.Консумативи, свързани със запалването - бобини, кабели, свещи
                      7.Датчици, подаващи информация към екуто
                      8.....

                      Във всяко едно от тях да има по малко - ето ти отговора.

                      Comment


                      • Пропанбутана е много по-силно гориво от бензина. Там е почти невъзможно да имап детонации. Дори и при бедна смес на пропан бутан пак ще работи колата стабилно, но без мощност.

                        ЕКУ-то на газовото има връзка с Бошовското само и единствено като взема комутираните сигнали на бензиновите инжектори. Бошвското ЕКУ управлява и запалването и всичко останало. Но горивните карти на газовото са съвсем различни от тези на бошовското. ЕКУ-то на газовото взема сигналите от бензиновото за времето на впръскване. И от там вече или се прибавя време или се забавя. Вече както е нужно за правилната настройка.

                        Газовото ЕКУ има пряка връзка единствено с бензиновите инжектори и ламбда сондата. Самото ЕКУ си има порт за връзка с компютъ/лаптопа със сфотуер за редактиране на горивните му карти.

                        Искам да кажа, че това "копира" изобщо не е така. Вземат се сигнали, но те се преработват и крайната информация която се подава на газовите инжектори съвсем не е тази която бензиновото ЕКУ подава на бензиновите.
                        Last edited by oem; d.m.y г., 12:55.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • Темата се превръща в безмислено техническо надприказване без практическа стойност...Да спрем до тук.
                          Alfa Romeo 1.8 TS `98
                          sigpic

                          Comment


                          • Нали те интересуваше защо на газ не клати? Обяснихме. Точно по темата си е. Сложи си чисто нови дюзи или си почисти твоите на ултразвук, пренастрой си дросела и го адаптирай и да видим дали ще клати на бензин.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • problemi s oborotite

                              pi4ove, i az imah problem s moqta 156-ca. tva oborotite e goliamo poniatie. smenqite na red debitomer, lambda sonda, temperaturen dat4ik i ako ne se opravi, smenqite i kompiutarnoto upravlenie na dvigatelq. 3 meseca se pobarkah s moqta 156-ca dokato q vkaram pak v patq!!!
                              ----------------------------------------------------------
                              Пич, на кирилица, ако обичаш!
                              Това ти е за последен път!
                              mod edit
                              Last edited by spe4elist; d.m.y г., 21:45.

                              Comment


                              • И какво стана на края?
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X